Aarstiderne - kampagne video

Om projektet

Fokusområder:

Kampagnevideo

 

I 2. G på HTX var jeg i praktik i London hos Indra Studios. Indra er et foto og video studie hvor kunder kan leje sig ind, eksempelvis til photoshoot. Huset har også ansatte som redigere video og billeder. 

Indra var første projekt jeg skulle lavet en kampagnefilm for en kunde. Kunden var i foto studie for at tage modelbilleder. Under photoshoot optog en arbejdskollega “behind the scenes” materiale til kundens instagram. Jeg fik derfor til opgave at klippe et sæt af “behind the scenes” videoer, som kunden kunne bruge på deres instagram. Et krav fra studiets side, var at Indra logoet skulle være med i videoen. Dette er løst ved afslutningsvis at bruge logoet som maske. Både kunden og praktikstedet var meget begejstret for videoen.

Kampagnevideo

Behind the scenes for en kunde. Her var det en udfordring at skjule de rigtige blitz fra fotostudiet i klippene da min kollegas kamera ikke filmede i passende fps i forhold til blitz fra photoshootet. Dette løste jeg ved at indsætte “kunstig” blitz i billedet, jeg har tilføjet flere blitzs for at matche musikken.

Ekstra video

Kunden fik i alt 2 videoer som de kunne bruge til instagram. SoMe videoen er klippet i samme stil med “kunstig blitz” og andet musik.  Herunder ses video 2.

Scroll to Top